20 February 2016

Graduated from SNU LEI

Views

HI SEMUA ! 

Setelah hampir setahun menyepikan diri... Sorry saya busy betul dekat Seoul nie. Nie lah baru betul kehidupan seorang pelajar, bukan pergi Korea untuk enjoy semata-mata kan :)

So lepas setahun, saya dan batchmate saya KAMSA15, pada 5 Februari 2016, di SNU (서울대 호안교수회관 selamat bergraduasi dengan lancar. Kami di sini belajar Bahasa Korea dari course Level 2B sampai Level 6B (Level 1A - Level 2A nie belajar dekat INTEC) dan juga basic engineering courses, ataupun senang nak cakap, topik yang Korean high school students belajar waktu final year di high school (equivalent to STPM rasanya sebab diorang total middle + high school is 6 years).


96 people with lecturers and PPL Officers from Embassy Malaysia di Seoul


Paling best sebab kitorang ada banyak persembahan. Taekwonmu (Taekwondo + dancing), singing, Arirang Team, Dancing semua ada. I'm proud of my batchmates, semua banyak bakat~

Lepas tu kami ada majalah sendiri! Magazine batch saya nie katanya paling warna-warni kalau dibandingkan dengan batch sebelum nie (Bangga jap ><). Kitorang pilih untuk guna Instagram theme sebab hampir semua batchmates ada IG account.



Lepas nie semua akan memulakan langkah baru, sama ada peringkat diploma atau degree di universiti pilihan masing-masing. Tapi takpe sebab kita masih dalam komuniti yang sama, so akan selalu jumpa jugak walaupun terpisah kan? 화이팅 애들아!


BYE SEMUA !


Thanks for reading ! Comment with your Facebook :)

Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment